Sony Xperia Z2

بالاخره سومین جنگجوی سال ۲۰۱۴ از راه رسید و به بازارهای جهانی و از جمله بازار ایران راه یافت. گوشی هوشمند Sony Xperia Z2 که جزو اولین گوشی هایی بود که به طور رسمی در ایران رونمایی شد، بسیار دیر تر از دو رقیب اش (یعنی سامسونگ گلکسی اس ۵و اچ تی سی وان ام ۸) وارد بازار شد که این مسئله می تواند کار را برای این گوشی سخت تر کند.

با تمام این اوصاف، این گوشی هنوز ویژگی ها و قالیت هایی دارد که می تواند برای کاربران جذاب و دلفریب باشد. حالا این گوشی وارد بازار های موبایل ایران شده اگر کمی در مغازه های مختلف جستجو کنید، می توانید این ستاره سونی را البته با قیمتی ترسناک بیابید.

در زمان نوشتن این مطلب قیمت مشخص شده برای این گوشی حدود دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که بسیار بیشتر از قیمت دو رقیب دیگرش است . گوشی سونی اکسپریا زد ۲ دارای دوربین ۲۰ مگاپیکسلی همانند قبل است اما تست ها نشان می دهند که سونی تغییراتی در الگوریتم پردازش تصویر صورت داده است. همچنین سونی از قدرتمند ترین چیپ ست حال حاضر دنیای موبایل، یعنی اسنپدراگون ۸۰۱ استفاده کرده است. تغییر مهم دیگر، استفاده از پانل IPS در صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی گوشی است که همچنان از دقت تصویر ۱۰۸۰p پشتیبانی می کند.

 آیا منتظر این گوشی بودید تا آن را خریداری کنید؟ حاضر هستید در حال حاضر با این قیمت یک زد ۲ در اختیار داشته باشید یا صبر می کنید تا قیمت آن کاهش یابد؟ نظرات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

منبع خبر: برسام