بسیاری از کاربران به دنبال پلیری برای پخش فایل‌های صوتی و تصویری خود هستند که واقعاً بی‌دردسر باشد. اما پیشنهاد امروز ما چیز دیگری است: بیایید از پلیری استفاده کنید که هم بی‌دردسر باشد و هم کاربردهایی داشته باشد که شاید تا کنون فکر نمی‌کردید از یک پلیر بربیاید.

نرم‌افزار Metal Player پنجره‌ای به دنیای چندرسانه‌ای شماست. با این برنامه می‌توانید به موزیک گوش دهید، فیلم تماشا کنید و یا آن‌چه خودتان ضبط کرده‌اید را ببینید و بشنوید. این برنامه می‌تواند تقریباً همه فایل‌های صوتی و تصویری را با هر پسوند یا قالبی که باشند اجرا کند. پسوندهای پشتیبانی شده عبارتند از: MP3 ، OGG ، MPG ، WMA ، MKV ، FLV ، AVI ، MPG ، WMV ، MPEG ، DivX ، MP3 و بسیاری پسوندهای دیگر.

اما این‌ها تنها ویژگی‌های برنامه نیستند. این پلیر کاربردهای بسیار مختلفی دارد که در زیر به برخی از این ویژگی‌های مهم اشاره می‌کنیم:

•    اکولایزر: برنامه اوکلایزر 10 بانده داره و همچنین می‌توانید تنظیمات مختلف اکولایزر را ذخیره و بارگذاری کنید و یا حتی خودتان از صفر تا صد اکولایزر را تعریف کنید.
•    لیست پخش: این ویژگی همه ویژگی‌های لازم مثل اضافه کردن یا حذف فایل‌ها یا پوشه‌ها، امکان جستجو، و اجازه به کاربر برای چینش همه فایل‌ها در لیست را دارد.
•    پخش هوشمند: می‌توانید برنامه را به گونه‌ای تنظیم کنید تا فایل‌ها را به ترتیب کنونی، به صورت تصادفی و یا به ترتیبی پخش کند که شما علاقه دارید. پخش هوشمند به این صورت عمل می‌کند که هر فایلی را بیش‌تر به آن علاقه دارید، زودتر برای شما پخش می‌کند. اگر این ویژگی را فعال کنید، «آیرین» دستیار شخصی شما انتخاب می‌کند که کدام فایل‌ها چه زمانی پخش شوند.
•    دستیار هوشمند: آیرین دستیار هوشمند شماست و می‌توانید از طریق نوشتن یا صوت با او چت کنید. هدف اصلی آیرین این است که شما را بهتر بشناسد و سلیقه موسیقایی شما را درک کند. از کدام سبک‌ها بیش‌تر خوشتان می‌آید، از کدام خواننده بیش‌تر خوشتان می‌آید، و یا کدام موزیک یا آلبوم را بیش‌تر از همه دوست دارید. آیرین الگوریتم بسیار پیچیده‌ای دارد و بر اساس عوامل مختلفی به سلیقه شما پی می‌برد: مثلاً این‌که چند بار به یک موزیک گوش داده‌اید، آیا قبل از پایان موزیک آن را قطع کرده‌اید یا نه، چه‌قدر به یک گروه یا خواننده گوش می‌دهید، چند موسیقی در یک سبک خاص گوش می‌دهید، چند بار موسیقی‌های یک آلبوم یا خواننده واحد را گوش می‌دهید و...
•    اطلاعات پیشرفته فایل: می‌توانید درباره فایل‌های صوتی و تصویری خود اطلاعات بسیار دقیق را مشاهده کنید: مثلاً فرمت، مشخصات پروفایل، نام تجاری فرمت، جعبه اطلاعات container، بیت‌ریت کلی، برنامه و کتابخانه که فایل با آن نوشته شده، کدک مورد نیاز برای پخش، و بسیاری اطلاعات دیگر.
•    دانلودر خودکار زیرنویس: این برنامه می‌تواند به طور خودکار برای فیلم‌های شما زیرنویس دانلود کند. به علاوه، تنها با چند کلیک می‌توانید انتخاب کنید از بین زیرنویس‌های مختلف کدام یک را می‌خواهید.
•    تاریخچه: برنامه از تمام فایل‌هایی که اجرا می‌کنید، تاریخچه history می‌سازد. حتی می‌توانید ببینید هر فایل را چند بار پخش کرده‌اید.
•    پشتیبانی از تقریباً تمام فرمت‌های صوتی و تصویری: همان‌طور که گفتیم این برنامه از تمام پسوندهای مشهور و رایج پشتیبانی می‌کند. آیا می‌خواهید به موزیک یا حتی شبکه رادیویی مورد علاقه خود گوش دهید؟ می‌خواهید فیلم تماشا کنید؟ نگران نباشید! Metal Player می‌تواند همه فایل‌های صوتی و تصویری شما را اجرا کند.
•    اجرای ویدیو از یوتیوب: با این برنامه حتی می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را هم اجرا کنید. تنها کافی است به منوی File بروید و روی گزینه Open URL کلیک کنید.


دانلود نرم‌افزار Metal Player با حجم 8.1 مگابایت